مارک پارچه ای

مارک پارچه ای معمولاً به عنوان جایگزینی برای دوخت برچسب های پارچه ای استفاده می شوند. آنها به راحتی روی سطوح پارچه ای می چسبند و استفاده معمول آنها به عنوان برچسب تشک ، ملافه ، لحاف و سایر محصولات نساجی با سطوح بزرگ است. اگر طرح تمام رنگی روی مارک با اندازه بزرگ داشته باشید ، عالی هستند زیرا ما می توانیم از روش های چاپ افست برای تجسم دقیق تر استفاده کنیم.

هنگام استفاده روی لباس یا کفش باید توجه داشته باشید که چسب در برابر شستشو مقاوم نیست و تولید مارک ها باید برای استفاده موقت هستند. می توانید از مارک پارچه ای روی بسته بندی با بافت های مختلف استفاده کنید اما بیشتر آنها برای سطوح پارچه ای ترجیح داده می شوند. بسته به نیاز شما می توانید از پارچه های ساتن پلی استر ، ساتن استات یا تافته انتخاب کنید و ما می توانیم اندازه را مطابق با خواسته شما سفارش بزنیم.

دوام مارک پارچه ای

دوام این مارک در برابر مارک فلزی کمتر است اما این نوع مارک نیز در برابر مواد شیمیایی و هم چنین شست و شود ماندگاری خوبی دارد و البته می توان گفت این نوع مارک پارچه ای را بیشتر به عنوان برچسب استفاده می کنند، این نوع مارک دارای یک نوع جالب و دوست داشتنی است که به ان مارک بافتنی می گویند که از زیبایی خاصی نیز برخوردار است، هم چنین این نوع مارک بیشتر برای کارهای خاص و اصل زده می شود، این نوع مارک نشان دهنده برندهای خاص محصولاتی است که بیشتر فروشی هستند و نشان می دهد محصول دارای کیفیت بسیار خوبی است. بنابراین بر روی بسیاری از محصولات خریداری شده به شکل روزانه بخصوص لباس… این نوع مارک را مشاهده خواهید کرد.

انواع مارک پارچه ای

برای نمونه مارک پارچه ای به شکل معمول برای مارک های پشت لباس مثلا بر روی مانتو و یا شلوار مورد استفاده قرار می گیرند، معمولا این نوع مارک ها از تنوع خوبی برخور دارند و دارای رنگ های متنوع و زیبایی هستند و در برخی موارد نماد برند لباس بوده و در برخی موارد مواردی هم چون سایز… نیز روی انها حک می شود.

لیبل پارچه ای که پشت آنها چسب وجود دارد نیز هستند که بیشتر برای کفش و یا کیف و هم چنین این نوع مارکهای پارچه ای برای مبلمان ها نیز مورد استفاده هستند، بهترین ویژگی انها این است که هم دارای طرح های بسیار متنوعی هستند و هم دارای رنگ های بسیار جذابی هستند که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند، این نوع مارک ها که از جنس پارچه و یا بافت هستند مورد علاقه افراد زیادی بوده و دارای طرفداران زیادی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس بگیرید