لیبل قطعات خودرو

لیبل قطعات خودرو معمولا در صنعت خودرو سازی حضور گسترده ای دارند و سهم مهمی در صنعت خودرو دارند ، از لیبل های ایمنی و هشدار دهنده گرفته تا شناسایی اجزا در زنجیره تأمین، لیبل های چاپی نقش اساسی را در کل صنعت خودرو بازی می کنند ، از جمله آنهایی که به طور مستقیم برای رانندگان و مسافران بسیار قابل مشاهده هستند ، البته نسبت کمی ، برای ارائه اطلاعات مهم ، اخطارها و هشدارهای ایمنی به کار می روند.

تولید انواع لیبل قطعات خودرو

لن هولتکمپ ، مدیر جهانی لیبل های خودرو سازی اظهار داشت: “در ماشین حدود یک متر مربع برچسب وجود دارد.” ‘فقط قسمت کوچکی ، 10-15 درصد از برچسب ها توسط OEM های خودرو اعمال می شود ، که بیشتر آنها برای صاحبان خودرو قابل مشاهده است ، مانند فشار لاستیک و برچسب های هشدار دهنده. بقیه به طور معمول برچسب های شناسایی هستند که روی اجزای ماشین استفاده می شوند ، که اغلب قابل مشاهده نیستند.

مارکو وربنجاک ، مدیر بازاریابی محصولات در NiceLabel ، تأیید می کند که بیشترین برچسب گذاری در زنجیره تأمین ، قبل از مونتاژ خودرو انجام می شود. ‘قطعات – قطعات فلز – بر روی انها لیبل قطعات خودرو نصب می شود ، بنابراین اطمینان از اینکه موارد مربوط به حمل و نقل به طور دقیق و صحیح برچسب خورده است ، بسیار مهم است.

لیبل قطعات خودرو حاوی چه نوع اطلاعاتی است:

شاید برایتان سوال باشد که لیبل قطعات خودرو باید دارای چه نوع اطلاعاتی باشد، معمولا مهم ترین اطلاعات مربوط می شود به شماره سریال و هم چنین مارکی که بر روی خودرو زده می شود یا همان برند خودرو و هم چنین شرح قطعه که چه نوع قطعه ای است یا مربوط به چه کشوری است و تعداد و شماره ای که به آن شماره ارسال گفته می شود به شکل معمول بر روی لیبل قطعات خودرو حک می شود تا خودرو کاملا شناسایی شود.

لیبل زدن قطعات خودرو دارای اهمیت زیادی است

یکی از مهمترین مواردی که قابل شناسایی است ، خطاهای حین ورود انسان است برای لیل زدن است ، با این وجود چندین شرکت هنوز از سیستم های قدیمی استفاده می کنند که چنین تعاملی را نیاز دارند. ‘ما می بینیم که از سیستم های SAP استفاده می شود ، یک نفر یک کاغذ را می گیرد و داده ها را در یک قطعه نرم افزار قدیمی که چاپ لیبل را انجام میدهند، که خطر بزرگ خطا را نشان می دهد. پیامدها بسیار زیاد همراه این کار است.

این صنعت باید بر اساس تحویل به موقع و بدون خطا انجام شود ، جایی که قطعات مستقیماً وارد خط تولید می شوند ، بنابراین اگر مشکلی در برچسب وجود داشته باشد ، کل کامیون های قطعات به جای متوقف کردن خط تولید ، به عقب فرستاده می شوند.بنابراین لیبل قطعات خودرو از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید کار را به حرفه ای ها سپرد تا بتوانند بهترین نوع لیبل و طرحی دقیق و درست را بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس بگیرید