مارک پلی استر

مارک پلی‌استر یک پلیمر است که بسیاری از مواد پلاستیکی را تشکیل می‌دهد. این ماده به دلیل خواصش از جمله مقاومت در برابر خوردگی، استحکام و انعطاف‌پذیری در صنایع مختلف استفاده می‌شود.مارک پلی‌ استر می‌تواند بر روی انواع لیبل مثلا: متالایز، پی وی سی و یا سلفون چاپ و تولید شود.

مارک پلی استر دسته ای از پلیمرها است که گروه عملکردی استر را در زنجیره اصلی خود دارد. به عنوان یک ماده خاص ، معمولاً به نوعی به نام پلی اتیلن ترفتالات (PET) اشاره دارد. پلی استرها شامل مواد شیمیایی طبیعی هستند ، مانند کوتیکول های گیاهی ، و همچنین مواد مصنوعی مانند پلی بوتیرات. پلی استرهای طبیعی و چند مصنوعی قابل تجزیه زیست محیطی هستند ، اما اکثر پلی استرهای مصنوعی اینگونه نیستند. این ماده به طور گسترده ای در موارد زیادی از جمله به عنوان پلاک پلی استر استفاده می شوند.

مارک پلی استر به شکلی هستند که به راحتی تا می شوند و این خاصیت انعطاف پذیری و نرمی آن ها را نشان می دهد، این نوع مارک ها برای نصب انها از چسب استفاده می شود و معمولا سفارش دهند باید بداند فقط دو نوع رنگ در مارک پلی استر استفاده می شود و ان رنگ ها شامل رنگ سفید و هم چنین رنگ نقره ای است، معمولا برای چسب انها از ماده ای به نام رزین استفاده می شود و در کل این نوع مارک برای مواردی همانند:

  • صنایع چوبی و فلزی
  • درب و پنجره
  • کاشی و سرامیک
  • مبلمان و دکوراسیون
  • صنایع اتومبیل سازی

تولید مارک پلی استر 

برای این نوع مارک هنگامی که تصمیم دارید مارک ها را از تولید کننده سفارش دهید ، یکی از گزینه هایی که به شما ارائه می شود مارک پلی استر است. این مارک دقیقاً برای چه کاری عالی است و خصوصیات اصلی آن چیست؟ آیا این نوع مارک برای آنچه شما نیاز دارید ایده آل است یا با نوع دیگری از مارک ها برای آنچه شما می خواهید بهتر است؟

برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد این مارک ، برخی از حقایق در مورد آن آورده شده است:

  1. مارک پلی استر از PET یا پلی اتیلن ترفتالات ساخته شده اند. یک نوع خاص از برچسب های پلی استر ، به نام پلی اتیلن ترفتالات دو محوره ساخته می شود. این نوع خاصی از مواد کشش پلی استر است که با نام های تجاری Hostaphan و Melinex نیز شناخته می شود.
  2. مارک های پلی استر Mylar برای مواردی هستند که در معرض شرایط سخت و خاص عالی عمل می کنند. دمای بسیار گرم ، شرایط بسیار سرد ، مکان های ناهموار و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی این نوع مارک ژله ای به راحتی مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. این مارک ها همچنین می توانند به شکل مداوم در معرض نور خورشید قرار گیرند ، سایش ، آب را تحمل کنند و به راحتی پاره نشوند.

  1. مارک پلی استر می تواند دارای موارد مختلفی داشته باشند. در حالی که رایج ترین رنگ مارک ژله ای سفید است ، این نوع مارک در رنگ های دیگر ، شفاف و فلزی نیز وجود دارند. بسته به خواسته شما می توان در دو رنگ مات یا براق عرضه شوند. این مارک های شفاف اغلب توسط کسانی استفاده می شود که خواهان ظاهر بدون مارک برای محصولاتشان هستند ، در حالی که رنگ های متالیک توسط کسانی انتخاب می شوند که نمی خواهند از برچسب های فویل آلومینیوم برای تجارت خود استفاده کنند ، اما جذابیت فلزی را می پسندند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت انواع مارک های پلی استر با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید همکران ما بصورت آنلاین آماده ارسال نظرات و پیشنهادات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس بگیرید