مارک ژله ای

مارک ژله ای در اصل با عنوان مارک های کریستالی نیز کاملا شناخته شده است و این نوع مارک که دارای کاربردهای زیادی است در رنگ های متفاوت دیده می شود، می توان گفت وقتی مارک ژله ای را برای کار خود سفارش می دهید، حداقل ضخامت را تقریبا تا 2 میلی متر در نظر بگیرید، این نوع مارک کریستالی برای هولوگرام های شرکت ها بسیار مناسب است و باعث می شود که برند و تمامی مشخصات یک شرکت بر روی آن حک شود.

انواع مارک ژله ای

این نوع مارک ها که معمولا به انها و یا پی وی سی نیز گفته می شود بر روی هر جنسی چسبیده خواهد شد، مشتری هر نوع طرحی را بخواهد به راحتی ساخته می شود، انواع طرح هایی که برای مارک ژله ای در نظر گرفته می شود به شکل دایره ای پ مربع و هم چنین مستطیل… است، این نوع مارک ها معمولا دارای طول و عرض مشخصی هستند که تولید کننده نیم تواند از آن تجاوز کند، این نوع نوع مارک انقدر زیبا و شفاف هستند که به راحتی برای تبلیغات می توانند مناسب ترین راهکار برای هر کسی که می خواهد محصول خود را به دیگران بشناساند، است.

علاوه بر اینکه زیبایی خاص این مارک به چشم می خورد، این نوع مارک ها دارای مقاومت بسیار عالی هستند مخصوصا در برابر مواد شیمیایی که همین باعث شده است دارای  بهترین عملکرد بوده و علاقمندان زیادی را به خود جلب کرده است.

 نگهداری از مارک کریستالی

مارک ژله ای معمولا دارای طول عمری به شکل مفید در حدود 5 سال است اما اگر این نوع مارک را تمیز نگهداری کنید بیشتر نیز ماندگاری خود را نشان می دهند. اما در ابتدا باید سطح کار کاملا تمیز شده و برای اینکه نصب شود چسب باید طی دو شبانه روز کاملا قوام امده و باید بدانید در دمای سرد هیچوقت این نوع مارک را نچسبانید و از طرفی دمای گرم نیز بسیار خوب نیست، در صورت نصب حتما دمای حدود 25 درجه سانتی گراد بسیار خوب است.

مارک کریستالی از نوع مواردی است که آب به آنها نفوذ نمی کند و رطوبت پذیر نیست و از طرفی هیچ گونه خراشی بر نمی دارد و همین باعث شده است که دارای طرفداران زیادی باشد، مخصوصا زیبایی ان برای تبلیغات بر استفاده دو چندان ان اضافه کرده است.

تولید انواع مارک ژله ای

تولید مارک ژله ای

تولید این نوع مارک به شکل معمول توسط دستگاه های پیشرفته ای انجام می شود، این نوع دستگاه ها دارای انواع و مارک های مختلفی است و عملکرد این نوع دستگاه بسیار بالاست، معمولا این نوع مارک برای نشان دادن شرکت ها و حتی موارد روی برخی محصولات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، در صورتی که سوالات بیشتری درباره مارک ژله ای در ذهن شما وجود دارد می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید، از طرفی این نوع مارک ها به دلیل داشتن رنگ های و طرح های متفاوتی که بر روی آنها به راحتی حک می شود یکی از بهترین موارد مارک های تولیدی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس بگیرید